Begin van een lange reis! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nienke Douwenga - WaarBenJij.nu Begin van een lange reis! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nienke Douwenga - WaarBenJij.nu

Begin van een lange reis!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

31 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Hej allemaal!
Allereerst, superleuk hoeveel mensen me volgen via de blog. Echt tof!
Nou hier dan mijn eerste berichtje. Na wat vertraging van het vliegtuig door een defecte scanner bij de security. Zit ik nu eindelijk in het vliegtuig. Het opstijgen overleefd, en dan nog het ergste: de landig…. En na 6 uur wachten in Singapore mag ik dan nog weer een keertje, jippie!! ;-(
Ik zit wel in een modern vliegtuig, ze hebben gewoon wifi. Helaas wil KLM dat je er €5 per uur voor betaald, dus ik als arme student wacht natuurlijk wel even tot ik in Singapore ben geland. Ik heb hele aardige mensen in het vliegtuig ontmoet en die gaan mijn blog ook volgen: hoe leuk is dat?!! Voor ik het weet ben ik wereldberoemd! ;-P
Vanmiddag een emotionele dag gehad, zag erg op tegen het afscheid nemen van iedereen. We hebben eerst gezellig bij mijn broer gezeten, daar waren Tom, Marieke en Bob ook. Dus dat was wel even gezellig. Maar de spanning nam met de uurtjes wel toe hoor. Eenmaal bij het afscheid nemen kon ik het dan ook niet droog houden. Ga vooral die kleintjes echt missen. Saar wilde wel met me mee in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld, als mama ook maar mee ging. Te schattig gewoon.! Toen naar Schiphol, daar gingen we ‘lekker’ wat eten. Ik kreeg van de spanning net een kopje soep door me keel, weg eetlust! Het voelt echt zo gek dat je 5 maanden niet thuis zult zijn, en aan de andere kant van de wereld zit van alles wat ‘normaal’ is. Heel onwerkelijk ook, na alles wat er is gebeurd de afgelopen 2 jaar. Dat ik dit nu ga doen, had ik nooit van mezelf verwacht.!! Maar ben benieuwd waar het me zal gaan leiden. Vlak voor het boarden papa en Janni gedag gezegd. Voordat ik een knuffel van papa kreeg stond ik al te huilen. Jankebalk Nienke!
Inmiddels aangekomen in Singapore, de emoties weer laten zakken. En plaatsgemaakt voor ontzettend veel zin om naar Darwin te gaan.!!! Zometeen maar even kijken wat er allemaal te doen is om de komende daagjes te vullen. Voor zover ik weet is de wifi in Australië bijna overal betaald. Dus ik zal niet meer zo vaak bloggen als in China. Maar ik hou jullie zeker op de hoogte, voor zover ik bereik heb!
Groetjes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 199065

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 13 Januari 2015

Mijn wereldreis

Landen bezocht: