Mijn wereldreis - Reisverslagen van Nienke Douwenga - WaarBenJij.nu Mijn wereldreis - Reisverslagen van Nienke Douwenga - WaarBenJij.nu

Mijn wereldreis

Ik ga starten in China, waar ik een groepsrondreis ga maken. Daarna vertrek ik 30 augustus naar Australië, waar ik met mijn reismaatje verder zal reizen. Vervolgens gaan we naar Nieuw-Zeeland. Daarna vertrek ik in mijn eentje naar java en Bali. Vanaf dat punt staat het nog redelijk open waar ik naartoe ga. Uiteindelijk moet ik 12 januari vanaf Kuala Lumpur terug naar Nederland vliegen.
Ik hoop dat het een hele leuke reis gaat worden, waar ik veel van ga leren. Maar die waarschijnlijk ook heel emotioneel gaat zijn op bepaalde momenten.

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2015

Bali in een vogelvlucht!

28 December 2014

Een busrit uit de hel! Nooit meer!!

22 December 2014

Jungle Jane uithangen!

18 December 2014

De onvergetelijke indruk van Cambodja (deel 2)

18 December 2014

De onvergetelijke indruk van Cambodja. (deel 1)
Nienke

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 199080

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 13 Januari 2015

Mijn wereldreis

Landen bezocht: